Followers

zondag 14 augustus 2022

(Snoep)doosje Live Simply

Buiten was het te warm dus zocht ik afgelopen week de koelte van mijn hobbykamer maar op. 
Zeker geen straf, toch ?!

Wij zijn deze week bij vrienden op visite geweest om te kijken naar hun prachtige verbouwing, daar zij de dag erop op vakantie gingen was een bloemetje meenemen niet echt een optie.
Dus dan maar een leuk doosje (mét een lekker snoepje voor onderweg) maken van een patroon die ik op Pinterest vond, patroon omgezet van Inches naar Centimeters én aan de slag.
Lekker bezig geweest met een (vind ik) fantastisch resultaat 😍


Bovenaanzicht van het doosje, prachtig papier van Studio Light.

Zij-aanzicht








Ik vind doosjes maken zo leuk, het doosje op zich zelf is al een cadeau...

Gelukkig zit ik weer héérlijk in mijn knutsel-flow, na bijna twee jaar niets gedaan te hebben.
Owwwww....wat heb ik dit gemist zeg.

Vandaag wordt het weer erg warm, dus ik denk dat ik maar weer lekker op mijn hobbykamer ga zitten.
En jullie ? Wat gaan jullie allemaal doen vandaag ?

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Bloemen
Parels
Die-cuts
Embellishment hout

En spullen uit eigen voorraad

Fijne zondag !

Liefs,

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt! Lijkt me wel moeilijk te maken maar dat heb ik altijd! Maak liever een doosje met een stansje! haha! Maar super leuk gemaakt. Ben wel even aan de knutsel geweest maar voor de vakantie en paar dingen in het voren gemaakt, dus kan het nog niet laten zien! Zit ook meer beneden want op zolder is het bij ons toch ook wel warm! Groetjes en een fijne zondag nog. Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs