Followers

zondag 7 augustus 2022

Happy Holidays - 'Tis the season

Vandaag een vrolijke berenkaart n.a.v. het patroon van mutsen cluppie "Live #19 - 25 juli 2022"

Ik maakte gebuik van een super schattige knipvel van Marianne Design en gebruikte de koele blauw tinten. Wat met deze temperaturen op dit moment super fijn is *lol*

Super lief kaartje en ik ben blij dat ik weer lekker aan de knutsel ben, volgende kaartje voor een blogpost ligt ook al weer klaar. Die zien jullie volgende keer, voor nu een geniet van deze prachtige kaart:


De kaart klapt dus niet open, maar kan slide.... zo leuk !

Daar onder zitten twee flapjes met een tekst,
welke betrekking heeft op het plaatje :)



Nu weer naar beneden "slide"...




Aan de zijkant zit ook nog een tag...


Een paar detail foto's:





Ik zit helemaal in de flow, dus ga dadelijk weer aan de slag met een ander kaartje.
Zijn jullie ook lekker bezig ? Toevallig ook al bezig met de kerstkaarten ?
Kerst is zo fantastische tijd, dat het voor mij zeker geen straf is om met de kerstkaarten bezig te zijn.

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Knipvel
Bloemen
Parels
Snijmal
Stempels
Lint

En spullen uit eigen voorraad


Fijne zondag !

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs